Divemaster

PADI DIVEMASTER

overvejer du at blive professionel dykker?

Hvis du overvejer at tjene penge på din hobby eller blot blive endnu bedre og få en større forståelse af hvad dykning er, så er Divemaster uddannelsen måske noget for dig.

Som Divemaster er du instruktørens højre hånd. Du lærer bl.a. at guide dykkerture og får ansvaret for at afholde prøvedyk for folk, som aldrig har oplevet verden under vandet (kræver DSD leader certifikat).
Du lærer bl.a.:

- At assistere instruktøren i undervisningssituationer.
- At hjælpekursister med tips og triks til deres udstyr og øvelser.
- At organisere dykkerture, så de foregår sikkert og sjovt.
- At selvstændigt afholde prøvedyk (kræver DSD leader kursus)
- At have fokus på udstyrssalg og god vejledning af kunder og kursister.
- At strukturere dykkerkurser og ture, så spildtid undgås.
- At få større viden om den generelle dykkerfysik og fysologi.

En Divemaster er en VIGTIG støtte for instruktøren og dykkercenteret, mange kurser og opgaver klares ofte meget lettere og hurtigere ved hjælp af kompetente Divemastere.

Uddannelsen er bygget op med teoimoduler, hvor du roligt og sikkert lærer alt fra omgang med kursister, salg af udstyr og planlægning af ture.

Herefter er der praktiske øvelser i svømmehal. Her bliver du trænet i at udføre alle øvelser til open water kurset, på et så højt nivau, at elever kan lærer og øve dem med dig. (det forventes at du også træner dine færdigheder udenfor den fastlagte kursusplan)

Krav til Divemasterkurset er:

- Minimum 40 loggede dyk ved kursusstart, minimum 60 loggede dyk ved kursets afslutning.
- PADI Rescue Diver
- Minimum være fyldt 18 år.
- Have et EFR bevis. maks 2 år gammelt.
- Have eget udstyr (kan lejes for hele uddannelsen kr. 3.995)
OBS meget af kursusmaterialet er på engelsk.

Efter endt uddannelse bliver du en del af PADI organisationen og du vil blive annerkendt som en seriøs dykker over hele verden, hvad enten du blot er på ferie, eller ønsker at arbejde professionelt med dykning.

Som Divemaster fra Aalborg Dykkerskole får du hele verden som arbejdsplads.

Kom ind i butikken eller kontakt os på tlf. eller mail, så kan vi sammen planlægge din rejse ind i den professionelle verden.

Pris kr. 5.995
Inkl. Divemaster crew pack slades.
- Teoridelen (E-learning modulet koster ca. 245,- Euro - Der fremsendes seperat faktura på dette ved tilmelding til kurset.)

Prisen er excl:
- Certificering (det foregår direkte med PADI)
- Leje af komplet udstyr og fri luft på hele kurset kr. 3.995
- DSD leader uddannelsen kr. 995,-