Genopfriskning

PADI Genopfriskningskursus.

Har du ikke dykket i længere tid bør du overveje et genopfriskningskursus.

Skal du eventuelt på ferie og ikke har dykket i et stykke tid, bør du overveje at tage et genopfriskningskursus så du er helt klar til at dykke igen.
Som certificeret dykker, bør du jævnligt holde dine færdigheder ved lige.
Dykning er, som al anden sport, et spørgsmål en blanding af erfaring, rutine og øvelse.
Du bør dykke jævnligt for at holde din erfaring og rutine ved lige så du kan dykke sikkert og trygt. På den måde får du også mest ud af dine dyk.

Er du mest til dykning i ferier under sydligere himmelstrøg, er din rutine og erfaring måske ikke helt som den burde være.
Derfor anbefaler vi, at du tager et genopfriskningskursus, hvis du ikke har dykket i længere tid (typisk over et år)

På kurset får du opfrisket dykkerteorien, du kommer med en tur i svømmehal og får genopfrisket de forskellige øvelser og din boyancy. Så er du igen klar til at dykke sikkert.

Pris kr. 1.295.- alt inkl.
Prisen inkluderer eLearning teorimateriale samt dykkerudstyr og entre i svømmehal.

Genopfriskningskursus kan ikke bookes via hjemmesiden, men skal bookes ved at skrive til Aalborg Dykkerskole.

Ved tilmelding planlægges dit genopfriskningsforløb med Aalborg Dykkerskole.

Tilmelding på Mail: BLIVDYKKER@AALBORGDYKKERSKOLE.DK