Retningslinjer for deltagelse i Aalborg Dykkerskole

Alle som deltager på et, af Aalborg Dykkerskole udbudte dykkerkurser, skal inden kursusstart udfylde en Helbredserklæring og formular for sikker dykning.
Du behøver ikke at være supermand for at deltage på kursus, men der er nogle helbredsmessige spørgsmål som skal besvares inden vi kan tage dig med i vandet, det er for din sikkerhed, så du bør være så præcis som mulig med dine svar. Er du i tvivl om noget i formularene, bør du kontakte os, så kan vi hjælpe dig med, hvad der eventuelt skal til, for at du kan komme med i vandet.

Formularene fremsendes ved tilmelding.

Du finder en oversigt over de udbudte kurser ved at under drop down menuen på forsiden "Info. Kurser og undervisning"
Her kan du læse mere og adgangskrav, kursusopbygning og hvad der er inkluderet i det enkelte kursus.

For at du og dine med kursister, skal få mest muligt ud af jeres kursustid, har vi opsat nogle generelle retningslinjer for deltagelse på kurser i Aalborg Dykkerskole.

Indlæringen er DIT ansvar, derfor er det vigtigt at du kommer velforberedt til undervisning og har sat dig ind i det udleverede undervisningsmateriale.

Kursusgebyret skal være betalt inde kursisten er sikret plads på kurset.
Vi afholder kurser i hold af max 8 personer og har til tider folk på venteliste. Vi kan derfor ikke "holde en plads"

Det er ikke tilladt at møde beruset eller påvirket af rusmiddel til undervisning.

Hvis kursusisten møder op beruset eller påvirket af andet rusmiddel, bortvises eleven øjeblikkeligt. Der tilbagebetales IKKE kursusgebyr.

Regler for afmelding/ombooking af dele af bookede og betalte kursuspladser uden FLEX-Forsikring:

- Ekstra teoriundervisning afregnes med kr. 900 pr. modul.
- Ekstra svømmehalsmodul afregnes med kr. 1.500 pr. modul
- Ekstra åben vand modul afregnes med kr. 2.000 pr. modul

Ved komplet afmelding til købte kurser gælder følgende retningslinjer for tilbagebetaling:

- Indtil én måned før kursusstart tilbagebetales 50% af beløbet
- Fra én måned til 1 uge før kursusstart tilbagebetales 25% af beløbet
- Inden for 7 dage op til kursusstart tilbagebetales ikke.

FLEX-forsikring tilbagebetales IKKE.

HVIS der allerede er fremsendt kursusmateriale, fratrækkes dette i tilbagebetalingen.

- OWD fratrækkes kr. 700,-
- AOWD fratrækkes kr. 700,-
- Specialitis fratrækkes kr. 500,-

OBS ! -Du har dog altid lov til at sælge din kursusplads til en anden.
Vi skal blot, senest en uge før kursusstart, vide hvem som kommer.

Se nyheder og flere opslag på vores Facebook side.