Prøv at dykke

Et prøvedyk er en stor oplevelse, når det foregår i sikre omgivelser.

Har du undret dig over, hvad det vil sige at glide vægtløs gennem vandet med rigtigt dykkerudstyr?
Så bør du tilmelde dig et prøvedyk i Aalborg Dykkerskole.
Vi afholder løbende prøvedyk i svømmehal under sikre og rolige forhold og altid med uddannet instruktør.
Under prøvedykket stifter du bekendskab med rigtigt dykkerudstyr.

- Vi starter med en grundigt instruktion i hvordan udstyret virker.
- Vi laver nogle enkelte øvelser, så du bliver bekendt med udstyret og tryg ved at være i vandet.
- Vi medbringer forskelligt undervandslegetøj, som vi hygger os med, når deltagerne er blevet fortrolige med at være under overfladen.

Under prøvedykket vil der blive taget billeder, som efterfølgende fremsendes GRATIS til din email. Så har venner og familie også en mulighed for at se, hvad du har oplevet.
(ønsker du ikke at blive fotograferet, respekterer vi selvfølgelig dette og du vil ikke komme til at optræde på nogen fotos)

Minimum alder 12 år (12-14 kun i.flg. med voksen - som dog ikke behøver at deltage i kurset)

Prøvedykket varer ca. 2 - 2½ timer.

Pris kr. 395 alt inkl.

Det er også muligt at booke dit helt eget "Prøv at Dykke".

Book et "Privat Prøv At Dykke" ved at skrive til:

BLIVDYKKER@AALBORGDYKKERSKOLE.DK

Det er muligt at booke et "Privat Prøv At Dykke" arrangement for op til 2 personer.

Ved Privat Prøv At Dykke er minimumsalderen 8 år

Privat arrangement Prøv At Dykke er for op til 2 personer og koster kr. 1.295,-

Der kan tilkøbes op til 4 extra personer for kr. 395,- pr. person.
Tidspunkt for Privat prøv at dykke, aftales i samarbejde med Aalborg Dykkerskole.

Du/I får jeres egen instruktør til rådighed under hele forløbet.

Prisen er inklusiv:
- Privat instruktør.
- Alt relevant udstyr.
- Entre i svømmehal.

OBS Ved efterfølgende tilmelding til et af vores PADI Open Water Diver kurser, inden for 6 mdr, fratrækker vi kr. 300,- i kursusgebyret  for bestået prøvedyk.

OBS. Ved Privat Prøv at dykke arrangementer til afholdelse i weekender (lørdag/søndag) beregnes til tillæg på + 20% af den samlede faktura.

Prøvedyk i Aalborg Dykkerskole