PADI Open Water Diver - Max 18 m

Dykkerkursus til begyndere.

PADI OWD kurset bringer dig sikkert, roligt og sjovt ind i en fantastisk verden under vand.
Du lærer den grundlæggende teori og laver praktiske øvelser, så du efterfølgende kan dykke sikkert.

I Aalborg Dykkerskole lægger vi stor vægt på at din sikkerhed er i orden. Du gennemgår alt teori via eLearning på dansk, i dit eget tempo, så vi er sikre på at du får det hele med.
Du får login til eLearning samt infomail tilsendt i god tid inden kursusstart, så du i ro og mag kan sætte dig ind i materialet.
OBS eLearnings modulet SKAL være gennemført inden kursusstart.
Vi afholder kurser i hold af 6-8 personer, så alle kan nå at være med

- Teorimodul og registrering afholdes en aften og det varer ca. 3 timer. Her genopfrisker vi det vigtigste fra teorien samt vigtige emner vedrørende vands påvirkning af kroppen, og gennemgår udstyrets funktion og veligeholdelse.
- Svømmehalsmoduler afholdes over 3 gange. hvor vi gennemgår de grundlæggende øvelser. Vi lægger stor vægt på at der skal være rigeligt tid til at "lege" og blive fortrolig med dykkerudstyret. så forvent ca. 3-4 timer per gang.
- Under øvelserne i åbent vand, viser Du din instruktør, at Du nu er klar til at dykke sikkert og trygt, samt er klar til en masse spændende oplevelser under vand.

Da teori og svømmehals træning afholdes om aftenen, anbefaler vi at du har spist inde undervisningen starter.

Adgangskrav:
- 13 år (13-14 år junior OWD certifikat)
- Svømme 200 m, ingen tidskrav
- Træde vande 10 minutter.
- Udfylde helbredserklæringen samt regler for sikker dykning (fremsendes i god tid inden kursusstart)

Med et PADI OWD certifikat fra Aalborg Dykkerskole, vil du være klar til at dykke sikkert i hele verden.

"PADI Open Water Diver"
Pris 4.995,- Alt Inkl.

Vores pris er "All Inclusiv" det vil sige at du får alt uddannelsesmateriale tilsendt på dansk, du modtager også en fysisk logbog så du kan registrere dine dyk.
Derudover dækker kursusgebyret: entre i svømmehal, leje af komplet udstyr, luft samt yderlig træning i svømmehal inden øvelser i åbent vand, hvis din instruktør vurdere at du har brug for det.
Under afvikling af øvelser i åbent vand er der også inkluderet frokost (typisk noget på grill)
Under kurset vil der blive taget billeder, som efterfølgende vil kunne sendes GRATIS til din mail-adresse, efter ønske.

Når du har gennemført dine 4 åbenvandsdyk vil du kunne finde dit PADI Open Water Diver E-certifikat på PADI.COM eller i PADIs APP som du finder hvor du normalt finder dine app´s.

"OWD Referral-kursus"
Pris Kr. 3.795,-
  (Vi kan også tilbyde "Privat OWD Referral" pris 1:1 kr. 8.695,- Pris ved 2:1 pr. person kr. 4.995,-)
Hvis Du ønsker KUN at tage teori og svømmehal i DK, og efterfølgende gør dit kursus færdig hos et andet PADI center, på en feriedestination, er dette også en mulighed.
Du følger så blot vores Teori og Svømmehalsmoduler.
Prisen for Teori + materialer og svømmehalsmoduler inkl entre og udstyr.

"Open Water Diver SOLO" 1:1 eller 2:1
Dette kursus er tilegnet dem som, af den ene eller anden grund, ønsker at tage et PADI Open Water Diver kursus 1-1 eller 2-1
På PADI SOLO kurset gennemgår du et komplet Open Water Diver kursus, hvor det kun er dig og instruktøren.
Vi planlægger kurset i samråd med dig, så det kommer til at passe ind efter dine ønsker.

PADI SOLO 2-1 er for 2 personer og én instruktør. F.eks. par, familie eller et par gode venner.

Pris PADI SOLO 1-1 kr. 9.995
Pris PADI SOLO 2-1 kr. 6.995  per person

OBS. Ved PADI SOLO eller PADI Referral Open Water Diver SOLO 1:1 eller 2:1 arrangementer til afholdelse i weekender (lørdag/søndag) beregnes til tillæg på + 20% af den samlede faktura.

PADI SOLO kurserne er inkl. alt udstyr, uddannelsesmateriale, certificeringsgebyr og entre i svømmehallen.
(Denne mulighed kan IKKE bookes via hjemmesiden, men kontakt os på mail: blivdykker@aalborgdykkerskole.dk

Klik her og se hvornår vi afholder næste PADI Open Water Diver Kursus: PADI OWD max 18m

Husk at købe FLEX-Forsikring til kr. 395.....Hvis nu...